Ez a weboldal sütiket használ

We use cookies to personalise content and ads, provide community features and analyse our website traffic. We also share your website usage data with our social media, advertising and analytics partners, who may combine the data with other data you have provided to them or collected from other services you use.

Elengedhetetlen
Statisztikai és marketing

Ha nem fizetnek eleget, nem lesz főszponzor

Ron Dennis áron alul biztosan nem fogja értékesíteni csapata szponzori felületet. A Honda stabil alapot jelent, anyagilag is.
 
A Vodafone 2013 év végén elhagyta a McLarent, mely akkor úgy nyilatkozott, hogy hamarosan bejelentik az új főtámogatójukat. Ez a mai napig nem történt meg, noha már egy éve a csapat névadó támogató nélkül versenyez a Forma-1-ben.

Időközben a Honda csatlakozott a wokingi gárdához, mely egyúttal pénzügyi biztonságot is jelentett a világhíres márka számára, így többek között annak is köszönhető, hogy a britek még mindig nem írták alá az új főtámogatói szerződésüket.

„Maga a névadói szponzor, mint kifejezés már nem létezik többé. Ha megnézzük az, hogy normál esetben mint jelentene egy névadói szponzor, akkor a költségvetés 40-50%-ról beszélnénk.” – fogalmazott a McLaren első embere a brit Autosport kérdésére.



„Ha egy versenyképes csapatról beszélünk, akkor egyetlen vállalat sem fog bekopogtatni hozzád és ennyi pénzt letenni az asztalra. Emiatt van az, hogy bizonyos részekre darabolod a költségvetést, így egy sor hasonló filozófiájú vállalat jelenhet meg az autón.”

„Vajon van helyünk az autónkon arra, hogy nagyobb márkák is helyet kapjanak? A válasz erre az, hogy igen. A valóságban azonban meg kell lennie az egyensúlynak a technológia és az üzlet között.”

„Még mindig nem vetettük el azt az ötletet, hogy egy nagyobb összeget keressünk az autónkkal, de azt sem akarjuk, hogy a nagy márkanevek olcsón megkapják mindezt.”

„Úgy érzem ez kicsit olyan, mint a Manchester United, ahol a játék nem az igazi mostanában, és visszaestek a bajnokságban, de még mindig ők a Man United, és még mindig megkérik az árát annak, hogy a szponzorok helyet kapjanak náluk. Ugyanez a helyzet nálunk is. Mi is egy Man United vagyunk.” – tette hozzá Dennis, aki szerint nem a bajnokságban elfoglalt hely számít leginkább, hanem az, hogy mit képvisel az adott csapat, és abban mekkora a potenciál.

forrás: GP-live.hu