Ez a weboldal sütiket használ

We use cookies to personalise content and ads, provide community features and analyse our website traffic. We also share your website usage data with our social media, advertising and analytics partners, who may combine the data with other data you have provided to them or collected from other services you use.

Elengedhetetlen
Statisztikai és marketing

Az ügyfelek kapóra jönnek a Mercedes AMG-nek 2015-02-18

Andy Cowell szerint szerencsés dolog, hogy ennyi ügyfele van a Mercedesnek, mert a többiek fontos leckékkel szolgálhatnak a tanulás során, ráadásul hatványozottan több a megtett kilométer a Force India, a Lotus és a Williams segítségével. A Mercedes HPP embere elmondta, miért érvényesül a minél több, annál jobb elve.
 
A Honda egyelőre csak a McLarennel társult az F1-ben, a Renault a Red Bull és a Toro Rosso autóit látja el, míg a Ferrari a Saubernek szállít a két gyári gépen kívül. A Mercedesnél úgy vélik, a sok ügyfél kifejezetten hasznos – és nem csak az anyagiak miatt. “Nagyobb a futásteljesítmény, mert pontosan ugyanazt a hardvert futtatjuk”- idézte Cowellt az Autosport.

“Így több adatra teszünk szert a Melbourne-ig tartó út során; azon út során, amiben meghatározzuk a specifikációt, amit homologizálni akarunk, és a zsetonok számát, amit elhasználunk. Habár az adatok olykor rémisztőek, szuperértékesek abból a szempontból, hogy mit kellene betenni és mennyire keményen kellene üzemeltetned, amikor versenyzel. Szóval ez nagy előny számunkra”- mondta a Mercedes HPP embere.



Azt is elmondta, az ügyfelek másik előnye, hogy gyakran náluk tapasztalnak először olyan problémákat, melyek eddig lappangtak, és segítségükkel elkerülhetik őket a gyári alakulatnál.

“A tanulási aspektus része, hogy gyakran látunk lappangó problémákat az ügyfelek esetében, még a gyári istállót megelőzően. Ezek az alkalmi nehézségek az ügyfelek esetében bukkannak fel, és azt jelenti, azelőtt meg tudjuk oldani őket, hogy bárki másra hatással lennének”- mondta a szakember.

forrás: GP-live.hu