Idén végre hazai pályán is bizonyíthatnak Kiss Norbiék, hiszen az
ETRC sorozat Magyarországra látogat, az OXXO Team pedig gőzerővel dolgozik az új versenygépen.
Szinte teljesen át kell építeni emiatt a versenykamiont. A csapat versenymérnöke, Bakó Csaba számol be pár szóban, hogyan végzik a súlycsökkentést, és pár képpel mutatták be, hogyan is állnak jelenleg:
"A kamion könnyítését az alváz módosításával végezzük. Mivel könnyítünk az autón, oda kell figyelnünk, hogy az alváz merevsége lehetőleg a legkevésbé csökkenjen. A súlyozást igyekeztük a legalaposabban kiszámolni, még mielőtt a kamionba vágtunk volna, de a valódi mérésre csak a kamion teljes összeszerelésekor lesz mód, így addig nem derül ki, mennyire is volt eredményes a munkánk, mennyire sikerült megtartanunk a lehető legjobb súlyeloszlást."
"A végső választ pedig a teszteken kapjuk majd meg, a gumikopást és a kormányzást ott tudjuk kipróbálni. Ezen kívül ilyenkor van lehetőségünk – hiszen most van teljesen szétszedve a kamion – a tengelyek karbantartására, csapágyak cseréjére, illetve minden kötőelem, csavar és a beépített alkatrész cseréjére. Eddig a kamion tervezése és szétszerelése zajlott, most pedig kezdődik az “új” versenykamion építése."