Weboldalunk harmadik féltől származó sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek. Részletek... Engedélyezem

Ha nem fizetnek eleget, nem lesz főszponzor

Ron Dennis áron alul biztosan nem fogja értékesíteni csapata szponzori felületet. A Honda stabil alapot jelent, anyagilag is.
 
A Vodafone 2013 év végén elhagyta a McLarent, mely akkor úgy nyilatkozott, hogy hamarosan bejelentik az új főtámogatójukat. Ez a mai napig nem történt meg, noha már egy éve a csapat névadó támogató nélkül versenyez a Forma-1-ben.

Időközben a Honda csatlakozott a wokingi gárdához, mely egyúttal pénzügyi biztonságot is jelentett a világhíres márka számára, így többek között annak is köszönhető, hogy a britek még mindig nem írták alá az új főtámogatói szerződésüket.

„Maga a névadói szponzor, mint kifejezés már nem létezik többé. Ha megnézzük az, hogy normál esetben mint jelentene egy névadói szponzor, akkor a költségvetés 40-50%-ról beszélnénk.” – fogalmazott a McLaren első embere a brit Autosport kérdésére.



„Ha egy versenyképes csapatról beszélünk, akkor egyetlen vállalat sem fog bekopogtatni hozzád és ennyi pénzt letenni az asztalra. Emiatt van az, hogy bizonyos részekre darabolod a költségvetést, így egy sor hasonló filozófiájú vállalat jelenhet meg az autón.”

„Vajon van helyünk az autónkon arra, hogy nagyobb márkák is helyet kapjanak? A válasz erre az, hogy igen. A valóságban azonban meg kell lennie az egyensúlynak a technológia és az üzlet között.”

„Még mindig nem vetettük el azt az ötletet, hogy egy nagyobb összeget keressünk az autónkkal, de azt sem akarjuk, hogy a nagy márkanevek olcsón megkapják mindezt.”

„Úgy érzem ez kicsit olyan, mint a Manchester United, ahol a játék nem az igazi mostanában, és visszaestek a bajnokságban, de még mindig ők a Man United, és még mindig megkérik az árát annak, hogy a szponzorok helyet kapjanak náluk. Ugyanez a helyzet nálunk is. Mi is egy Man United vagyunk.” – tette hozzá Dennis, aki szerint nem a bajnokságban elfoglalt hely számít leginkább, hanem az, hogy mit képvisel az adott csapat, és abban mekkora a potenciál.

forrás: GP-live.hu