Rosberg a második leggyorsabb tudott lenni, de csak alig maradt el 2 tizedmásodperccel, miközben az előtte lévő Lotus szuper-lágy abroncsokat használt. Ez azt jelenti, hogy akár 2 másodperccel is gyorsabb lehetett volna a W06, ha felpakolják rá a leggyorsabb keveréket.
Nico Rosberg:
„Várjunk még ezzel szerintem… Időre van szükségünk, hogy tudjuk, hol állunk a többiekhez képest és azt hiszem, a kérdéseinkre leghamarabb csak Ausztráliában kaphatunk válaszokat. Lehetséges, hogy még ott sem…”
„A mai nap nem volt könnyű, mivel a nagyon szeles időjárás miatt délelőtt a gumik nem igazán akartak működni. Nehéz volt az autót kezelni és a beállítások sem voltak olyan túl jók. Az állandóan változó szélirány még jobban megnehezítette a dolgunkat. Tényleg kemény volt ma az autóban lenni, de ez is egyfajta plusz tapasztalatot jelentett. Nem egyszer voltunk közel ahhoz, hogy összetörjük az autót, mert a szél kiszámíthatatlanul fújt és erősen.
„Őszintén szólva ezeken a teszteken nem igazán vettük figyelembe azt, hogy milyen gyorsak vagyunk, vagy hasonló. Nyilvánvaló, hogy van egy képünk a saját tempónkról, és vannak bizonyos csapatok, melyek szintén gyorsak lehetnek, de ez egyelőre mind csak elmélet.”
„Természetesen a csapatnál mindannyian abban bízunk, hogy egy nagyon gyors autónk van és magabiztosan várjuk a folytatást, de majd kiderül. Az biztos, hogy rengeteg kilométert tettünk meg, és még mindig van egy teszt előttünk, amire szükségünk is van, hogy tökéletes formában várjuk Melbourne-t, ami az első verseny lesz a szezonban.”
„A csapat jól végzi a dolgát és szerintem nincs okom a panaszra. Figyeljük a többieket is, de tényleg sok a kérdőjel. Ennek ellenére azt hiszem, hogy jó helyzetben vagyunk. Kérdés, hogy ez mire lesz elég.”